Inwestycja w firmowego pendriva z logo może przynieść przedsiębiorstwu wiele korzyści. Będzie ona tym bardziej udana, im zostanie lepiej zaplanowana. O czym należy pamiętać i na co zwrócić uwagę?

Budżet na pendrive reklamowy

Chociaż gadżety, w tym pendrive, to jedna z najtańszych metod reklamy, one również potrafią pochłonąć znaczący budżet. Przed wybraniem konkretnego modelu, warto określić maksymalną cenę za pojedynczego pendriva z logo, czyli jednostkowy koszt gadżetu dla jednego klienta. Trzeba przy tym pamiętać, że tak zwani klienci VIP mogą przynieść firmie większy zysk, niż wynosi średnia pojedynczego koszyka. Dlatego chcąc zbudować z nimi relacje i odpowiednio zaprezentować markę, warto przeznaczyć odpowiednio większy budżet na pendrivy reklamowe. Tymczasem dla standardowych klientów zwykle wystarczające okazują się ekonomiczne modele gadżetów, których produkcja nie wymaga dużych nakładów finansowych.

Projektowanie pendriva z logo

Stworzenie pendriva z logo wymaga opracowania sprzedażowej grafiki, która zostanie naniesiona na jego obudowę. Warto przewidzieć czas, który z pewnością będzie wystarczający do jej wykonania – z uwzględnieniem kilku dni na sformułowanie uwag i wprowadzenie odpowiednich poprawek. Istotną kwestią jest również sam plik z grafiką na pendrive z logo. Zaleca się, żeby opracować go w wektorach, co zapewni wysoką jakość znakowania. Informacje, jak przygotować grafikę do druku i do nadruku znajdziecie tutaj.

Ostateczny termin

Wyprodukowanie trwałego i ładnego pendriva reklamowego wymaga czasu, dlatego nie warto zlecać wykonania tego typu gadżetów na ostatnią chwilę. Jeśli agencja będzie miała wystarczająco odległy termin i swobodę, wykona projekt zgodnie z procedurami, a tym samym istnieje szansa, że efekty w pełni zadowolą klientów. Zaleca się, by zaplanować minimum dwa tygodnie. Warto przy tym wspomnieć, że krótkie terminy, które wiążą się z produkcją na ostatnią chwilę, zwykle oznaczają również większe koszty. Jeśli więc pendrivy z logo potrzebne są na ważną konferencję lub innego rodzaju event, trzeba zaplanować produkcję zawczasu – być może w innym przypadku przyjdzie zapłacić za pendrive reklamowego nieco więcej, niż zakłada standardowa oferta.
Wykorzystaj potencjał pendriva z logo, by wyróżnić swoją firmę – sprawdź naszą ofertę!