Dzisiejsi odbiorcy są znacznie bardziej odporni na komunikaty sprzedażowe niż osoby, do których kierowano reklamy kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat temu. Z tego względu nachalne reklamy często przynoszą odwrotny efekt od zamierzonego. Wiele firm stawia więc na bardziej wysublimowane formy promocji, które jednocześnie dostarczają potencjalnym klientom realną korzyść.

Jeżeli chcesz dopiero jednak założyć firmę i swój biznes

Pendrive z logo – gadżet do każdego biura

Jeszcze nie tak dawno pendrive był jednym z nowoczesnych gadżetów, który nie każda osoba miała w swoim posiadaniu. Dzisiaj pamięć USB mają chyba wszyscy, a wiele osób nie wyobraża sobie bez niej codziennej pracy. Podobnie jak długopisy czy notesy, pendrivy stanowią bardzo praktyczny i wręcz konieczny element wyposażenia biura. Marki, które chcą znaleźć miejsce w świadomości klientów mogą z powodzeniem wykorzystać popularność pendrivów. Wystarczy opracować model reklamowego pendriva z logo firmy, który powędruje w ręce obecnych i potencjalnych klientów. Bez wątpienia tego typu gadżety promocyjne dają o wiele większe szanse sukcesu niż ulotki czy foldery, które zwykle od razu lądują w koszu.

Gadżet na miarę potrzeb odbiorcy – pendrive 2GB, 8GB, 16GB czy 32GB?

Inwestując w pendrive z logo, trzeba pamiętać, by opracować model gadżetu, który jak najlepiej wpisze się w gust i potrzeby klientów. W tym miejscu mowa nie tylko o designie, kolorze, czy tworzywie, ale również o wielkości pendriva. Na szczęście dzięki szerokim ofertom agencji reklamowych klienci mają w czym wybierać. Producenci proponują drewniane, plastikowe i metalowe pendrive w różnych formach. Dowolnie można dobierać również pojemność – w naszym sklepie oferujemy na przykład pendrive 2GB, 4GB, 8GB, 16GB, 32 GB, a nawet 64 GB. Warto zastanowić się również jaką dokładnie rolę ma pełnić pendrive z logo – czy ma realnie przekładać się na wzrost sprzedaży firmy czy też raczej w pierwszym etapie zwiększyć świadomość marki.

Pendrive z logo dobrej jakości = długofalowa reklama

Gadżety reklamowe w formie pendrive z logo są niedrogą metodą promocji, jednak nie warto oszczędzać na ich produkcji za wszelką cenę. Inwestycja w słabej jakości pendrivy reklamowe może poskutkować tym, że komunikat sprzedażowy będzie docierać do odbiorców krócej niż zamierzaliśmy. Pęknięty pendrive z logo prawdopodobnie szybko trafi do kosza. Natomiast pamięć USB z uszkodzonym/ startym znakowaniem nie będzie przypominać o reklamowanej marce tak długo, jakbyśmy chcieli.

Nie bez powodu firmy inwestujące w gadżety zazwyczaj bardzo chwalą sobie tę metodę reklamy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z naszymi aktualnymi promocjami. Atrakcyjne ceny czekają na Was!