Dzisiejsi odbiorcy są znacznie bardziej odporni na komunikaty sprzedażowe niż osoby, do których kierowano reklamy kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat temu. Z tego względu nachalne reklamy często przynoszą odwrotny efekt od zamierzonego. Wiele firm stawia więc na bardziej wysublimowane formy promocji, które jednocześnie dostarczają potencjalnym klientom realną korzyść.

Pendrive z logo – gadżet do każdego biura

Jeszcze nie tak dawno pendrive był jednym z nowoczesnych gadżetów, który nie każda osoba miała w swoim posiadaniu. Dzisiaj pamięć USB mają chyba wszyscy, a wiele osób nie wyobraża sobie bez niej codziennej pracy. Podobnie jak długopisy czy notesy, pendrivy stanowią bardzo praktyczny i wręcz konieczny element wyposażenia biura. Marki, które chcą znaleźć miejsce w świadomości klientów mogą z powodzeniem wykorzystać popularność pendrivów. Wystarczy opracować model reklamowego pendriva z logo firmy, który powędruje w ręce obecnych i potencjalnych klientów. Bez wątpienia tego typu gadżety promocyjne dają o wiele większe szanse sukcesu niż ulotki czy foldery, które zwykle od razu lądują w koszu.

Gadżet na miarę potrzeb odbiorcy – pendrive 2GB, 8GB, 16GB czy 32GB?

Inwestując w pendrive z logo, trzeba pamiętać, by opracować model gadżetu, który jak najlepiej wpisze się w gust i potrzeby klientów. W tym miejscu mowa nie tylko o designie, kolorze, czy tworzywie, ale również o wielkości pendriva. Na szczęście dzięki szerokim ofertom agencji reklamowych klienci mają w czym wybierać. Producenci proponują drewniane, plastikowe i metalowe pendrive w różnych formach. Dowolnie można dobierać również pojemność – w naszym sklepie oferujemy na przykład pendrive 2GB, 4GB, 8GB, 16GB, 32 GB, a nawet 64 GB. Warto zastanowić się również jaką dokładnie rolę ma pełnić pendrive z logo – czy ma realnie przekładać się na wzrost sprzedaży firmy czy też raczej w pierwszym etapie zwiększyć świadomość marki.

Pendrive z logo dobrej jakości = długofalowa reklama

Gadżety reklamowe w formie pendrive z logo są niedrogą metodą promocji, jednak nie warto oszczędzać na ich produkcji za wszelką cenę. Inwestycja w słabej jakości pendrivy reklamowe może poskutkować tym, że komunikat sprzedażowy będzie docierać do odbiorców krócej niż zamierzaliśmy. Pęknięty pendrive z logo prawdopodobnie szybko trafi do kosza. Natomiast pamięć USB z uszkodzonym/ startym znakowaniem nie będzie przypominać o reklamowanej marce tak długo, jakbyśmy chcieli.

Nie bez powodu firmy inwestujące w gadżety zazwyczaj bardzo chwalą sobie tę metodę reklamy. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z naszymi aktualnymi promocjami. Atrakcyjne ceny czekają na Was!