Na rynku gadżetów reklamowych funkcjonalny pendrive z logo doceniany jest już od wielu lat. Od pewnego czasu goni go pod względem popularności praktyczny powerbank. Jakie nowoczesne metody znakowania stosuje się przy opracowywaniu tego typu gadżetów promocyjnych?

Niewielki powerbank czy pendrive z logo stwarza ogromne pole możliwości opracowania skutecznych akcesoriów reklamowych. Jakie rozwiązania proponują producenci gadżetów promocyjnych?

Powerbank i pendrive z nadrukiem z logo

Gadżety reklamowe z metalowymi elementami wykończenia są bardzo chętnie wybierane przez firmy, którym zależy na prestiżowym wizerunku. Do znakowania metalowych powierzchni często stosuje się sprawdzoną technologię tampodruku, zapewniającą wyraźne linie i kształty, z możliwością odwzorowania nawet drobnych detali. Tampodruk doskonale sprawdza się ponadto na tworzywach plastikowych, a także na drewnie.

Pendrive i powerbank z grawerem

Technika grawerowania laserowego to jedna z najtrwalszych metod znakowania powerbanków i pendrive z logo. Stosuje się ją do nanoszenia wzorów nie tylko na powierzchnie metalowe, ale również do znakowania drewna. Warto zwrócić uwagę, że na niektórych tworzywach grawerowanie uniemożliwia tworzenie mocno kontrastowych wzorów. Z tego względu nie jest wskazane, by pendrive i powerbank z grawerem były ozdabiane małym logo, drobnymi napisami, czy innymi mało wyraźnymi elementami.

Technika full color

Projekty z przejściami tonalnymi, czyli gradientem, wymagają zastosowania wielu barw. Technologią, która pozwala odwzorować tę złożoność kolorystyczną, jest technika full color. Ta metoda umożliwia tworzenie znakowań przyciągających uwagę całą feerią nasyconych, intensywnych barw. Idealnie sprawdza się w produkcji pendriva z logo w formie płaskiej karty, wizytówki – przykłady można zobaczyć tutaj.

Tłoczenie w skórze

Technika tłoczenia wykorzystuje matrycę, która pod wpływem nacisku daje wklęsły wzór, o kolorze zbliżonym do odcieni tworzywa. W branży reklamowej taką metodę wykorzystuje się w znakowaniu pendrivów z elementami obudowy wykonanymi ze skóry lub materiałów skóropodobnych. Dzięki tłoczeniu istnieje możliwość opracowania bardzo eleganckich gadżetów o klasycznym wyglądzie, które doskonale sprawdzą się jako metoda promocji w środowisku biznesowym.
Gadżety promocyjne są dzisiaj jedną z najstarszych form reklamy. Mimo upływu czasu ich popularność nie maleje. Ich atuty pomogły już wielu firmom zyskać nowych klientów – mogą pomóc i Twojej! Sprawdź na naszej stronie, jakie modele proponujemy.