Dzisiaj przenośne pamięci USB stanowią powszechny przedmiot codziennego użytku, bez którego nie obędzie się większość pracowników biurowych. Wiele osób używa pendrivów nie tylko jako narzędzi do przenoszenia plików, ale również jako miejsca do przechowywania ważnych dokumentów. To wszystko sprawia, że pendrivy zyskały miano jednych z najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych. Na co zwrócić uwagę, wybierając firmowy pendrive?

Jaka obudowa?

Wychodząc naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom klientów, producenci pamięci USB oferują wiele modeli urządzeń, z obudowami z różnych tworzyw. Największą popularnością cieszy się plastikowa pamięć przenośna, jednak po piętach depcze jej metalowy pendrive i modele z ekologicznymi obudowami z drewna. Warto w tym miejscu podkreślić, że wybór konkretnego materiału w żadnym razie nie powinien być przypadkowy. Ma on bowiem duży wpływ na ogólny wygląd i charakter zaprojektowanego gadżetu, a wskazane przecież jest, by stanowił on spójny element z osobowością i identyfikacją wizualną marki. Chociaż popularne plastikowe pamięci USB uchodzą za modele uniwersalne, w wielu przypadkach większą skuteczność zapewni ekologiczny lub metalowy pendrive.

Pendrive metalowy dla wymagających

W tym miejscu warto poświęcić chwilę uwagi metalowemu pendrivowi, który w wielu branżach nie bez powodu cieszy się ogromną popularnością. Metal kojarzy się odbiorcom z trwałością i siłą, ale również z klasyczną elegancją i prestiżem. Te atuty sprawiają, że dla niektórych grup docelowych może on okazać się bezkonkurencyjny w zestawieniu z pendrivami plastikowymi.

Metalowy pendrive okazuje się idealnym gadżetem reklamowym dla firm z branży prawniczej, consultingowej, a także motoryzacyjnej oraz beauty.

Jaki kształt i kolor?

Kiedy mamy już wybrany rodzaj tworzywa obudowy, pora przemyśleć kształt i kolor pendriva. Na tym etapie klienci zwykle nie mają dużo wątpliwości. Zarówno formę, jak i kolor pendriva w dużej mierze determinuje przecież identyfikacja wizualna marki. Wybierając barwę i formę obudowy, warto brać pod uwagę takie szczegóły jak kształt logo, długość sloganu i oczywiście kolory przypisane marce.

Pojemność – plastikowa pamięć 2 GB czy metalowy pendrive 64 GB?

Obudowa pendriva to nie wszystko. Równie ważne, a może i jeszcze ważniejsze okazują się jego techniczne właściwości.

Producenci gadżetów reklamowych proponują klientom modele nie tylko wykonane z różnych tworzyw, ale także o różnych pojemnościach. Oczywiście trzeba pamiętać, że im większa pojemność, tym i wyższa cena urządzenia, jednak w przypadku wymagających grup docelowych elegancki metalowy pendrive, mieszący nawet kilkadziesiąt GB, może odnieść duży sukces.

Chcesz wyróżnić swoją firmę dzięki pendrivom reklamowym? W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.