Dzięki szerokiej ofercie gadżetów promocyjnych każdego roku przedsiębiorcom udaje się zyskać nowych klientów. Produktem cieszącym się ich wyjątkowym zainteresowaniem jest pendrive reklamowy. Powstaje jednak pytanie – czym kierować się przy wyborze pendriva, który ma stanowić skuteczny gadżet reklamowy dla firmy?

Plastikowy, drewniany czy metalowy pendrive? – design spójny z identyfikacją wizualną firmy

Z szerokiej oferty pendrivów reklamowych warto wybrać model, który jak najlepiej wpisze się w identyfikację wizualną danej marki. Decydując się na konkretny model pendriva trzeba wziąć więc pod uwagę nie tylko jego kolor i kształt, ale również tworzywo, z którego została wykonana obudowa. Rynek gadżetów reklamowych proponuje zarówno uniwersalne plastikowe pendrivy, jak i bardziej nietypowe pamięci USB z drewnianą obudową, doskonale nawiązującą do wartości firm o proekologicznej wizji i misji. Dużą popularnością cieszą się ponadto metalowe pendrivy, godnie reprezentujące przedsiębiorstwa, dla których liczy się prestiż i profesjonalizm – na przykład kancelarie adwokacie czy firmy z sektora doradczego.

Najpopularniejszy pendrive 8GB czy inna pojemność?

Kolejne ważne kryterium wyboru odpowiedniego pendriva to pojemność pamięci. Jednym z najpopularniejszych modeli jest uniwersalny pendrive 8GB. Taka pojemność sprawdza się bowiem zarówno jako podręczna pomoc przy przenoszeniu plików z urządzenia na urządzenie, jak i miejsce do przechowywania ważnych dokumentów.

Wszechstronny pendrive 8GB z chęcią wykorzystywany jest przez przedsiębiorstwa z przeróżnych branż, jednak wybierając gadżet do promocji swojej firmy, warto wziąć pod uwagę również inne pojemności – na przykład niewielki pendrive 2GB lub bardzo pojemny pendrive 32GB.

Niska cena czy długotrwałe działanie?

Szeroki rynek gadżetów reklamowych oferuje klientom artykuły z różnych półek cenowych. Dla firm, którym zależy na niskich kosztach produkcji gadżetów, doskonałą propozycją są ekonomiczne modele pendrivów. W opozycji znajdują się urządzenia, których wysoka jakość i wyższa cena gwarantują długotrwałe działanie – najlepszym przykładem jest elegancki metalowy pendrive, który posłuży klientom przez długi, długi czas.

Grawerowanie laserowe, tampodruk czy inne metoda znakowania?

Reklamowy wzór naniesiony na pamięć USB – logo, slogan, dane firmy lub inny motyw – okazuje się niemniej ważnym aspektem skutecznego pendriva, co forma jego obudowy. Dlatego firmy produkujące gadżety reklamowe proponują aż kilka metod znakowania. Dzięki takiej różnorodności można stworzyć unikatowy projekt pendriva reklamowego, który idealnie wpisze się w wizerunek firmy, a tym samym stanie się skutecznym narzędziem sprzedaży.