Klienci, którzy inwestują w gadżety reklamowe, mają do wyboru pamięci pendrive w kilku różnych wielkościach. Producenci proponują zarówno podręczne, niewielkie pendrive reklamowe o pojemnościach 2-4 GB, a także bardzo pojemne pamięci USB, w których mieści się nawet 64 GB danych. Niemniej jednak największym zainteresowaniem cieszy się pojemność pośrednia – uniwersalny pendrive 16GB.

Przenośna pamięć USB jest dzisiaj podstawowym akcesorium w każdym biurze. Na co dzień korzystają z niego osoby na przeróżnych stanowiskach – od specjalistów, po menadżerów i kierowników. Z tego względu uniwersalne pamięci pendrive 16GB doskonale nadają się zarówno jako prezent, jak i gadżet reklamowy.

Pendrive 16GB – gadżety reklamowe dla pracowników

Coraz więcej firm inwestuje w akcesoria biurowe, które są spójne z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Obok długopisów reklamowych bardzo popularne stały się właśnie uniwersalne pendrivy reklamowe 16GB, dzięki którym można przenosić zarówno bieżące pliki, jak i przetrzymywać większe dokumenty. Warto podkreślić, że wspomniane firmowe przybory biurowe często sprawiają, że cały zespół zaczyna bardziej identyfikować się z firmą, dla której pracuje. Tym samym przedsiębiorstwo odnosi sukcesy i systematycznie rozwija swoją działalność.

Pendrive 16GB – gadżety reklamowe dla klientów i kontrahentów

Podstawową grupą, na potrzeby której firmy decydują się na inwestycję w gadżety reklamowe są oczywiście klienci oraz kontrahenci. Promocja za pośrednictwem akcesoriów do biura okazuje się nie tylko bardzo skuteczna, ale również stosunkowo niedroga. Nie potrzeba dużego budżetu, by zainwestować chociażby w pendrivy reklamowe o pojemności 16GB. Przy tym wszystkim gwarantują one długofalowość promocyjnego działania – średnia żywotność przenośnej pamięci USB wynosi ponad rok! Warto mieć świadomość, że przez ten cały czas marka firmy ugruntowuje sobie stabilne miejsce w świadomości klienta.

Pendrive reklamowe 16GB z grawerem lub nadrukiem – skuteczny sposób na promocję marki

W odróżnieniu od podręcznych notesików, a nawet smyczy na klucze, uniwersalny pendrive reklamowy 16GB niemal gwarantuje, że będzie w ciągłym użytku – tym samym spełni swoją rolę. Nowoczesne metody znakowania pozwalają trwale nanosić logo, dane firmy i krótkie hasła sprzedażowe. Najbardziej popularne techniki znakowania to grawerowanie laserowe (przeznaczone przede wszystkim do pendrivów metalowych) oraz tampodruk.

Ile plików pomieści pendrive reklamowy 16GB?

Choć pendrive reklamowy 16GB zwykle uchodzi jako pamięć o uniwersalnej pojemności, tak naprawdę jest w stanie pomieścić bardzo dużo plików. Na jednym GB pamięci można bowiem przechować zwykle około 50 zdjęć. Oznacza to, że reklamowy pendrive 16GB zmieści aż 800 plików fotograficznych o standardowej wielkości!

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pendrivów reklamowych o pojemności 16GB!